Hei Serla Klubilainen!

Serla Klubi on toiminut nykymuodossaan vuodesta 2015 saakka. Aikojen ja tapojen muuttuessa ihmisten mielenkiinnon kohteet vaihtuvat, ja viime aikoina olemme huomanneet, että kiinnostus Serla Klubia kohtaan on laskenut merkittävästi. Tästä syystä olemme päättäneet sulkea Serla Klubin tulevana keväänä.

Serla Klubin sulkeutumispäivä on 3. kesäkuuta 2019. Sinä päivänä kaikki klubin olemassa olevat käyttäjätilit ja käyttämättömät pisteet poistetaan. Sulkeutumispäivään saakka Klubi toimii kuitenkin normaalisti, ja voit rekisteröidä keräämiäsi koodeja, kerätä pisteitä ja lunastaa palkintoja aivan kuten tähänkin asti. Klubin sulkeutumisesta huolimatta toivomme, että laadukkaat Serlan pehmopaperituotteet tulevat olemaan osa arkeasi tästäkin eteenpäin. Lisätietoa tuotteistamme löydät jatkossakin osoitteesta www.serla.fi.

Haluamme lämpimästi kiittää jäsenyydestäsi Serla Klubissa!

Oheisesta ’Usein kysytyt kysymykset’ -osiosta löydät lisätietoa Klubin sulkeutumiseen liittyen.

Miksi ja koska Serla Klubi suljetaan?

Viime aikoina olemme huomanneet, että kiinnostus Serla Klubia kohtaan on laskenut merkittävästi. Tästä syystä olemme päättäneet sulkea Serla Klubin tulevana keväänä.

Serla Klubin sulkemispäivä on 3. kesäkuuta 2019. Sinä päivänä kaikki klubin olemassa olevat käyttäjätilit ja käyttämättömät pisteet poistetaan. Sulkemispäivään saakka Klubi toimii kuitenkin normaalisti, ja voit rekisteröidä keräämiäsi koodeja, kerätä pisteitä ja lunastaa palkintoja aivan kuten tähänkin asti.

Tuleeko Serlan tuotteisiin muutoksia?

Serlan pehmopaperituotteisiin ei ole tulossa muutoksia. Joidenkin pakkauksien kääreitä kuitenkin uudistetaan, kun klubikoodit poistuvat niistä.

Mihin asti voin rekisteröidä koodeja ja kerätä pisteitä?

Viimeinen päivä rekisteröidä koodeja ja lunastaa pisteillä palkintoja on 3. kesäkuuta 2019. Tämän päivän lopuksi kaikki käyttäjätilit ja niillä olevat käyttämättömät poisteet poistetaan.

Klubin sulkeutumisen johdosta uudistamme pakkauskääreitämme, ja uusista kääreistä ei enää löydy Serla Koodeja. Kaupat laittavat uusia pakkauksia myyntiin kevään aikana, ja mitä lähemmäksi Klubin sulkeutumispäivä tulee, sitä vaikeampaa voi olla enää löytää kaupasta koodeilla varustettuja pakkauksia.

Meillä ei ole tietoa siitä, missä kaupoissa on edelleen jäljellä pakkauksia, joissa on klubikoodi. Tämä johtuu meistä riippumattomista seikoista, kuten esimerkiksi siitä, miten nopeasti eri tuotteita myydään kauppojen hyllyiltä kuluttajille. Valitettavasti emme siis pysty vastaamaan tähän kysymykseen.

Miten voin käyttää pisteeni ennen kuin Klubi sulkeutuu?

Pisteitä voi käyttää Klubin omassa palkintopuodissa kuten tähänkin asti. Palkinnosta riippuen palkinto toimitetaan sinulle kotiin postitse (fyysinen palkinto) tai sähköpostilla (digitaalinen palkinto).

Varastotuotteet (esim. pehmolelut) toimitetaan postitse. Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä 3-4 viikkoa. Palkinnon nouto Postista on tilaajan vastuulla ja noutamatta jätettyjä palkintoja ei postiteta uudelleen.

Digitaalinen palkinto (esim. alennuskoodit ja printattavat lahjakortit) toimitetaan sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen lähettävässä tilausvahvistuksessa. Samasta viestistä löydät myös ohjeet edun lunastamiseen.

Jokaista palkintoa tarjolla rajallinen määrä, ja jos tiettyä palkintoa ei enää löydy valikoimasta, se on loppuunmyyty.

 

En löydä palkintoa, johon haluaisin käyttää pisteeni. Mitä teen?

Teemme parhaamme pitääksemme palkintovalikoiman monipuolisena Klubin sulkeutumiseen saakka. Olemme ottaneet saamamme palautteen huomioon, kun olemme koonneet palkintovalikoimaa. Palkintovalikoiman pääpaino tulee olemaan digitaalisissa palkinnoissa. Toivomme, että löydät palkintovalikoimasta jotakin mieluisaa. Huomioithan, että sinulla on mahdollisuus tehdä pisteilläsi hyvää ja lahjoittaa niillä pehmoleluja Uuden lastensairaalan pienten potilaiden iloksi.

Jos sopivaa palkintoa ei löydä Klubin sulkeutumispäivään mennessä, käyttämättömät pisteet häviävät tilin mukana.

Kuinka usein palkintovalikoimaa päivitetään?

Teemme parhaamme pitääksemme palkintovalikoiman monipuolisena loppuun saakka. Valitettavasti emme voi kertoa tarkemmin, milloin ja millä palkinnoilla valikoimaa päivitetään. Haluamme muistuttaa, että jokaista palkintoa on valikoimassa rajallinen määrä.

Minulla ei ole tarpeeksi pisteitä haluamani palkinnon lunastamiseen, mitä teen?

Lisäpisteitä voi kerätä kesäkuun 3. päivään saakka rekisteröimällä pakkauksesta löytyneitä koodeja Serla Klubissa.

Voinko ostaa pisteilläni Serlan tuotteita kaupasta?

Ainut tapa käyttää pisteitä on Klubin omassa palkintopuodissa osoitteessa https://serla.fi/fi-fi/serla-club/rewards

Mitä käyttämättömille pisteille tapahtuu?

Kaikki käyttäjätilit ja niillä olevat pisteet poistetaan 3. kesäkuuta, 2019 klo 23.59.

Olen tilannut palkinnon ja nyt Klubi sulkeutuu. Saanko silti palkintoni?

Kaikki tilatut palkinnot toimitetaan normaalisti.

Varastotuotteet (esim. pehmolelut) toimitetaan postitse. Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä 3-4 viikkoa. Palkinnon nouto Postista on tilaajan vastuulla ja noutamatta jätettyjä palkintoja ei postiteta uudelleen.

Digitaalinen palkinto (esim. alennuskoodit ja printattavat lahjakortit) toimitetaan sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen lähettävässä tilausvahvistuksessa. Samasta viestistä löydät myös ohjeet edun lunastamiseen. Tarkista heti tilauksen jälkeen, että tilausvahvistus on saapunut sähköpostiisi. 3. kesäkuuta 2019 saakka löydät kaikkien digitaalisten palkintojen tiedot myös Klubin ’Omat tiedot’ -välilehdeltä. Huomaa, että kaikissa digitaalisissa palkinnoissa on voimassaoloaika, johon mennessä etu tulee käyttää.

Saanko edelleen Serlan sähköisen uutiskirjeen?

Klubin sulkeutumisen jälkeen emme lähetä uutiskirjeitä. Jatkossa löydät tietoa Serlan tuotteista ja kampanjoista osoitteesta: www.serla.fi sekä sosiaalisen median kanavistamme.

Koska on viimeinen mahdollinen päivä liittyä Serla Klubiin?

Klubiin voi liittyä viimeiseen aukiolopäivään 3. kesäkuuta 2019 saakka. Tämän päivän päätteeksi kaikki käyttäjätilit ja niillä olevat pisteet kuitenkin poistetaan

Jos löydän Serla-koodilla varustetun pakkauksen Klubin sulkeutumisen jälkeen, mitä teen?

Kauppojen varastotilanteista riippuen Klubikoodeilla varustettuja pakkauksia saattaa löytyä vielä Klubin sulkeutumisen jälkeen kauppojen hyllyiltä. Klubin sulkeutumisen jälkeen klubikoodit ovat kuitenkin mitätöityneet, sillä niitä ei voi enää rekisteröidä Klubiin.

Pakkauksistamme voi kuitenkin jatkossakin löytyä koodeja erilaisiin kampanjoihin ja arvontoihin. Lue pakkauksesta löytyvät lisätiedot ja osallistumisohjeet.

Pitääkö minun itse tehdä jotain Klubin sulkeutuessa?

Kaikki käyttäjätilit ja henkilökohtaiset tiedot poistetaan automaattisesti kesäkuun 3. päivä, 2019. Jos haluat päättää jäsenyytesi Klubissa ennen tätä päivämäärää, voit erota Klubista ’Omat tiedot’ -välilehdeltä löytyvän linkin kautta.

Mitä henkilökohtaisille tiedoilleni tapahtuu Klubin sulkeutuessa?

Kaikki klubilaisten henkilökohtaiset tiedot poistetaan viimeistään 3 kuukauden kuluessa Klubin sulkeutumisesta.

##FAQ

Käytämme evästeitä tehdäksemme käyttökokemuksestasi entistä paremman ja henkilökohtaisemman. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää Sulje X